سفارش تبلیغ
صبا ویژن


























خلوتگه راز


این هتل عجیب که شبیه به یک کوه ساخته شده در پاتاگونیا ، شیلی واقع شده است. داشتن آبشار بسیار زیبا و پل های معلق چوبی روی آن جلوه خاصی به این هتل داده است و این حس را به مسافرانش القا میکند که گویی در سرزمین دیگری بسر میبرند.  












این تونل قطار زیبا که پوشیده از درختان و گیاهان سر سبز است به نام تونل عشق معروف است که در Kleven در اوکراین قرار دارد. 













مجموعه تالاب آبی نزدیکی فرودگاه بین المللی کیفلاویک در ایسلند واقع شده است. محلی برای آرامش و آبتنی با آب گرم. این تالاب یک تالاب طبیعی با آب نسبتا داغ میباشد. این استخر آب گرم یکی از مشهورترین مکان‌های گردشگری برای توریست‌ها محسوب می‌شود. اگرچه این محل خیلی شلوغ است اما ارزش دیدن دارد. تالاب آبی از آبهای دریایی غنی از مواد معدنی تغذیه می‌شود که حرارتش را از گرمای اعماق زمین می‌گیرد. این مکان شبیه یک منطقه گرگ و میش گونه است که مردم با گِل‌های سفید و درون بخار پوشیده شده اند.













در سرزمین گرینلند وقتی آب های گرم بر روی یخ ها بجریان می افتند صحنه های دیدنی و رویایی خلق میشود. 















هرم دریایی با ارتفاع 562 متری یکی از بلند ترین سازه های دنیا در نوع خود میباشد. این هرم توسط فعالیت های آتش فشانی در 7 میلیون سال قبل پدید آمده است و هنوز استوار بر روی اقیانوس آرام ایستاده است. 












خط ساحلی مرجانی استرالیا به طول بیش از سه هزار کیلومتر، یکی از بزرگترین اکوسیستمهای مرجانی در جهان و یکی از مقاصد اصلی برای کشفیات تازه دریایی در این عرصه است. جزیره لیزارد با دارا بودن 10 کیلیمتر مربع مساحت دارای سه جزیره کوچکتر در اطرافش می باشد. این جزیره در واقع یک پارک ملی حفاظت شده است که در دیواره بزرگ مرجانی استرالیا در کوئینزلند واقع شده است. 



نوشته شده در یکشنبه 91/3/14ساعت 9:3 عصر توسط آرش احمدی نظرات ( ) |

Design By : Pars Skin